Jestem przedszkolakiem

By | 8/15/2014 7 comments

Od kiedy zostałam mamą uczę się codziennie czegoś nowego, podkładam głos zabawkom, 4 razy dziennie chodzę do lekarza, wymyślam historię, maluję traktory, oglądam i przeżywam bajki, mam 100 pomysłów na minutę. Teraz muszę nauczyć się czegoś nowego...



Przedszkole spędza mi sen z powiek. i nie dlatego, że wyprawkę kompletuję od lipca, co by nie zbankrutować, nie przeraża mnie ilość nowych wygodnych spodni w szafie (baaardzo ważna rzecz) ani nawet to, ze wg nie wiem jakie papucie będą najlepsze... 

Przeraża mnie to, że On już jest taki "dorosły" i idzie do przedszkola!!! 

Że nie będzie potrzebował pomocy, będzie radził sobie SAM (wiem, wiem są Panie przedszkolanki).
 Junior robi się coraz starszy, już nie jest malutki i nie potrzebuje mnie 24/24 to mnie przeraża.
To jest już "mały duzy facet".*

I boję się bardziej od niego, tej całej "dorosłości", jak sobie poradzi, będzie troszkę młodszy od innych dzieci. Przedszkole jest dla 3-4 latków, a Olivier będzie miał 2 lata i 4 miesiące. 
Mówi dużo, siusia sam, je również (jeżeli wg ma ochotę jeść), uwielbia mówiące więcej od niego dzieci, zabawy na niby, a na pocieszenie idzie z kuzynem. :)

Panie przedszkolanki będziecie miały wesoło :)

*Tak o sobie mówi :)






Spodnie, koszulka - Zara || Trampki -Converse || Koszula, czapka - H&M

Nowszy post Starszy post Strona główna

7 komentarzy:

  1. Przyznam szczerze,że czasem mam podobne obawy.Zastanawiam się jak to będzie jak zostanie sam (tzn. beze mnie) Jak będzie z jego zachowaniem wobec innych dzieci (bo czesem lubi rywalizować).Z ubieraniem co prawda nie ma problemu i z innymi czynnościami.Mówi też dużo,a raczej bardzo dużo bo ma 3,5 roku więc ogólnie powinien sobie świetnie poradzić,ale mimo wszystko obawy zawsze się pojawiają

    OdpowiedzUsuń
  2. You need to take part in a contest for one of the greatest websites online.
    I am going to highly recommend this web site!

    Also visit my web-site :: night calls uk hosts

    OdpowiedzUsuń
  3. Dasz radę :) I tak będziemy ryczeć, byle nie przy dziecku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjecia :)
    Ja na początku też się obawiałam, ale mój smyk chodził cały maj i czerwiec na kilka godzin i przez całe wakacje mnie się pytał, kiedy znów pójdzie do kolegów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. It's nearly impossible to find experienced people about this topic,
    however, you seem like you know what you're talking about!
    Thanks

    Feel free to surf to my web blog - Match.Com

    OdpowiedzUsuń

Będzie nam bardzo miło, jeżeli zostawisz po sobie ślad :)
Pamiętaj w sieci nie jesteś anonimowy :*